חדשות ועדכונים

תכנית עבודה בקיץ 2017 יוצאת לדרך!

בימים אלו נפתחת ההרשמה לתכנית "עבודה באופק"!

"עבודה באופק" הינה תכנית תעסוקה לחודשי הקיץ המיועדת לבני נוער עם עיוורון ולקות ראייה בגילאי 14-18, המשולבים בחינוך הרגיל.

מטרת התכנית היא לאפשר לבני הנוער חוויית הצלחה בתחום התעסוקה, להתנסות בחוויה של עבודה ולהרוויח כסף בחודשי הקיץ.

שלבי התכנית:

א. ראיון אישי לכל נער/ה.

ב. 2 ימי הכשרה בסוף חודש יוני- השתתפות חובה ומהווה תנאי להשתתפות בתכנית. ימי ההכשרה מתקיימים במכללת דיסקונט בראשון לציון, נעשה איסוף מרכבת מרכז בתל אביב. תאריכים ימסרו בהמשך לנרשמים.

ג. ראיון עבודה אצל המעסיק- יחד עם אחת מרכזות התכנית.

ד. עבודה למשך שבועיים- במהלך חודשי הקיץ, יולי או אוגוסט.

ה. מפגש סיום וחלוקת תעודות.

* בני הנוער ישולבו לעבודה במקום תעסוקה הקרוב למקום מגוריהם.

על מנת להירשם לתכנית, יש לחדש את החברות לעמותה לשנת 2017 ולהסדיר את דמי ההשתתפות ע"ס 50 ש"ח.

ההרשמה נמשכת עד ליום ראשון 30.4. מספר המקומות מוגבל! 

להרשמה ולפרטים ניתן לפנות לאושרית או לדלית:

02-6599553, 050-5272200 או במייל oshrit@ofekl.org.il.

"קו האופק" לתמיכה והתייעצות מחדש את פעילותו!

משפחות יקרות!

אנו שמחים לעדכן כי "קו האופק"

הקו הפתוח לתמיכה והתייעצות של "אופק לילדינו" 

ע"ש מרים הס ז"ל 

מחדש את פעילותו!

מטרת הקו לתת מענה רגשי ממוקד ומידע למשפחות העמותה ולבני נוער עם לקות ראייה.

את הקו תפעיל גנית שקד, עו"ס קלינית ופסיכותרפיסטית ובעצמה עם לקות ראייה.

הפניה תעשה לטלפון של גנית שמספרו:

054-6574117

וייקבע זמן המתאים לשיחה לשני הצדדים.

הפניה ללא עלות!

לפרטים נוספים ניתן לפנות לצוות המשרד: 02-6599553 או לגנית.

הקו החם לתמיכה והתייעצות ע

מרים הס ז"ל

חדש! מוקד תמיכה ושירות טכני לתלמידים

אנו שמחים לספר על פתיחתו של מוקד תמיכה ושירות טכני לתלמידים עם לקות ראייה.

המוקד פועל מטעם משרד החינוך וארגון "מגדל אור", ומוזמנים לפנות אליו תלמידים, הורים, מורות תומכות וצוותים חינוכיים. המוקד מציע שירות טלפוני ותמיכה טכנית בכל הקשור לשימוש בציוד טכנולוגי וכולל: תמיכה טכנית במערכת ההפעלה, גלישה באינטנרט, תוכנות אופיס, הדרכה טכנית על שימוש ב: קוראי מסך, מנועי דיבור, תוכנות הגדלה וסריקה, צגי ברייל, מדפסות ברייל, טמ"סים, וטלפונים חכמים.

המוקד פעיל בימים שני, שלישי וחמישי בין השעות 09:00-17:00; ובימים ראשון ורביעי בין השעות 09:00-20:00.

ניתן לקבל מענה בשפות עברית, ערבית ורוסית.

הפנייה למוקד בטלפון במספר 5437* (כוכבית 5437) או בדואר אלקטרוני hdmigdalor@migdalor.org.il

לחצו כאן לקריאת דף מידע מקיף על פעילות המוקד.